Wednesday 13 April 2011

seronnok !

semalam dah sedih - sedih .
ari ni epy pulak .
macam monyet dapat pisang .
hahaha !

aku nak bagi tau ni ape yang sronnok sangat sampai 'cacing - cacing dalam perot' aku ni gembira sangat .
cinggini , tadi exam math .
ade la satu graf tu , aku tak paham langsung !
tibe - tibe ati aku tergerak nak pegi toilet . konon nye nak tenang kan otak .

eleh ! macam susa sangat je soalan tu .
haha . soalan nye memang senang sangat .
nak cari jawapan tu je yang 'agak' susa .

time aku nak balik kelas tu , tetibe aku terserempak la dengan kawan baik aku ni .
ala, macam spongebob la , kawan baik dia kan patrick .

back to the story .
kiteorang macam dah lame sangat tak jumpe . rindu ~
then , aku teringat la pulak pasal soalan math tu .
aku pon tye la dia macam - macam . dia pon ade tye aku jugak ok !
hahaha .
jadi riuh la toilet tu dengan suare kiteorang berdua .

bile dah penat berbincang dengan dia , kiteorang pon balik kelas .
pura - pura macam tak ade bende yang jadi . hahaha ! : D
then , aku jawab la soalan - soalan yang aku tak tahu tadi .
ape - ape hal pon , aku harap perbincangan aku dengan dia tak sia - sia , walaupon dalam toilet . amin ~

esok exam sejarah pulak . arap -arap , aku terjumpe dengan dia lagi . bole bincang - bincang . hehehe

2 comments:

Sam said...

Assalamualaikum

hihihi.cikgu awak baca mesti boleh kantoi ni

awanis said...

walaikumsalam .

tau tak pe .
tapi rase nye , cikgu dah biase kot kes bincang - membincang ni .
cikgu kan ade banyak pengalaman dari anak murid .
hahaha