Thursday 7 April 2011

perempuan .

tajuk aku kali ni simple je .
tentang hamba Allah yang di beri nama perempuan atau di kenali sebagai kaum hawa .

Allah telah menetap kan bahawa aurat perampuan adalah seluruh anggota badan kecuali muka dan tapak tangan .
suara juga aurat bagi seorang perempuan .

aku cakap bende sebab , time aku de program kat msjid , ade sorang minah yang dok belakang aku gelak tak tengok kiri kanan .
kuat gila nak mampuih !
dah nak pekak telinge aku ni . >.<

nak gelak tu , bole je tapi kene la pndai cover .
buat malu kaum je .

adoi !
aku yang dengar dia gelak pon dah terase malu .
nak tegor , tak kenal pulak .
nanti ape pulak dia cakap .
tak pasal - pasal aku kene belasah kat situ .

so , kesimpulannye , nak jadi perempuan ni kene la tau tatasusila nye .
bukan pakai tembak je !

ok lah , sampai sini saje ceramah kite pada kali ini ye .
assalamualaikum .. : )

by the way , tadi ceramah kat masjid bes tapi budak - budak nye bising . tak kusyuk telinge aku mendengar nye .

2 comments:

Unknown said...

bodo do budak nye.. ta reti nak diam.. aku angin je..

awanis said...

tau xpe . rase nak sound je tp xbrani lak . kang xpacal-pacal , nyawe aku xpanjang lak . xdapat ko jumpe aku lagi . hahaha