Thursday 7 April 2011

merepek ~

malam ni aku tak tau la aku nak buat ape .
any suggestion ??

mm , kalau ikot kepale otak aku yang tgh tak betol sekarang ni , aku nak je pegi tgk wayang . hahaha .  
gile ke hape !! dah pukul 12.41 pagi , nak pergi tgk wayang pulak.


adoi !
aku bosan tahap kebabeng ni !!
nak main game , dah jemu .
nak study , dah penat .
nak makan , tak ade makanan yang sedap .

ha ! cakap pacal makanan , ade cecape nak belanje aku makan tak ?
aku teringin nak makan sushi la .
'sedap ke ha ?'
tu lah persoalan yang selalu ade dalam ruang - ruang kosong kat kepale aku ni .
macam orang selalu cakap la , belum cube , belum tahu .
so , aku nak la jugak cube makanan tu , mane la tau , tetibe sedap pulak makanan tu kan .
betol tak ?

ok lah , sampai situ je la aku merepek . kalau lebih panjang nanti , makin gila aku di buat nye .
hahaha ..

kat budak - budak kelas aku yang exam tasawur esok , gudluck la ye . buat elok - elok . bangge kan diri sendiri , ok ?

No comments: