Tuesday 12 April 2011

kusut - kusut !!

macam - macam persoalan yang ade dalam kepale hutak aku sekarang ni .
korang agak - agak , ape bende nye ?
soalan exam ?
hahaha ! dalam mimpi pon tak kan masuk la : D

soalan yang ade dalam kepale hutak aku pasal si dia la .
dia ..
1 ) tengah buat ape ?
2 ) sibuk ke ?
3 ) bila dia nak mesej aku ?
4 ) dah topup ke belum ?
5 ) dah makan ke belum ?
6 ) sihat ke tak ?
7 ) dia dah lupe dekat aku ke ?
8 ) sibuk sangat ke sampai tak ade mase nak mesej aku ?

dari pagi sampai sekarang dia tak mesej aku  :'(
tak kan aku nak mesej dia dulu ?
impossible !!

kenape ?
aku takot , dia tak balas mesej aku .
aku takot , dia marah aku .
aku takot ... -.-"

mm . xpe la . esok exam math . kene fokus kat exam tu . nanti kalau tak dapat jawab , makin pening kepale aku ni .

No comments: