Friday, 15 April 2011

mimpi indah :)

ari ni mimpi aku pelik sikit .
tetibe je mimpi macam tu .

korang nak tau ke ?
meh cni .
cek nak habaq mai 1 crite .

aku mimpi kat 1 tempat ni . tak ingat la kat mane , tapi rasenye macam dekat gudang kot .
kat situ ade nurfatihah ayob , noor syahirah and siti murniwati .
mase tu , kiteorang rancang nak pegi setia alam .

tapi macam mane nta , aku nak balik tapi tak de helmet .
sekarang banyak polis , so , kene la pakai helmet . hahaha .
tetibe , ade pulak polis kat depan aku .
dorang wat roadblock .
dorang tengah tahan aku tu .
tetibe ade pulak penjahat , datang dari mane pon aku tak tau la .
bole pulak dye TEMBAK aku !!
aduh ! sakit ! sebenanye , tak rase pape pon . hehe

then , aku ade kat rumah . macam mane bole ade kat situ pon , aku tak tau .
aku cakap kat mak aku ,
' mama , anis kene tembak . '
mak aku cakap pe nta . da lupe ~
lepas tu , teros terseda sampai sekarang .
takot nak sambong tido lagi .
fobia  +_+

pengajaran nye : jangan la bangun lambat . nanti mimpi yang pelik - pelik .

4 comments:

murni said...

sjak azali kaw mmg pelik. tak sedar ke?

nurul awanis said...

eh ! mane ade .
kau ni , tipu saje ~

murni said...

aku ta tipu larh..
cikgu ta aja aku utk menipu..
hahaha

awanis said...

cikgu kat sekolah memang tak aja ,
cpe cakap cikgu aja menipu ?
pelik - pelik je ko ni -.-"