Saturday, 30 April 2011

karangan yang sangat sedikit ?

fuh~

700 patah perkataan adalah karangan yang paling sedikit bagi cikgu atifah .
bagi aku ?
banyak gila kot !





kalau karangan cerpen tak ape la jugak .
ini tidak .
karangan surat tidak rasmi .
tu pon naseb baik karangan surat tidak rasmi .
kalau karangan surat rasmi , memang botak la kepale aku ni memikirkan isi - isi nye .

tak pernah - pernah aku buat karangan surat tidak rasmi ni panjang - panjang.
sekali dapat pulak keje sekolah macam ni .
memang best la .

' cikgu , maafkan saya kalau karangan saya memeningkan kepala cikgu . saya dah cube buat yang paling panjang .'













2 comments:

murni said...

tape klaw ckgu yg pning.. ckgu ske.. hahaha..

awanis said...

betul3..
sape suruh cikgu bagi karangan yang panjang2 kan..
nasib baik tajuk nye senang..