Friday 22 April 2011

mangse amekau !

aku la tu !
adoi ~
peristiwe ni sungguh memalukan !





cite nye cam ni .

lepas aku balik dari bilik air , basuh kain lap yang agak berhabok , aku masok la dalam koperasi ( koop ) .
tetibe , aku tengok kawan - kawan aku tengah gelak - gelak .
aish ! mane bole jadi ni .
aku pon kene tau jugak .
so , aku pon tanye la dekat dorang , tapi dorang tak nak bagi tau .
ish ! nak main rahsie - rahsie dengan aku pulak ~
lepas tu , aku tanye la dekat nursyahirah ibrahim .
dia pon tak nak bagi tau .

then, nur afiqah abd aziz bagi aku duet 50 ringgit , suruh letak dekat bekas duet .
aku pon letak la .
tak lame lepas tu , dia bagi lagi .
ni da makin pelik !
banyak betul duet dia .
tanpe pikir pape , aku pon letak la .

lepas tu , aku duduk la dekat dalam pejabat kat koop tu dengan nursyahirah ibrahim .
tetibe nur afiqah bagi lagi duet nye .
aku tengok belek - belek la duet nye .
tapi ade somting yang pelik .
ha ! xde kilat - kilat nye .
aku pon , tengok la belakang duet tu .
kosong !!

adoi !!!
dorang kene kan aku !
kuang asam !





lepas tu , aku teros kejar nur afiqah .
dengan muke tak bersalah , dia gelak - gelak kan aku .






kawan - kawan aku pon gelak jugak .
riuh koop tu dengan suare diaorang .

huhuhu ~
nur afiqah abd aziz . orang kuat yang rancang plan ni . jage kau !!

nursyahirah ibrahim . orang yang sekepale dengan dia . jage kau !! +.+

siti hasmah . orang yang bersubahat dengan nur afiqah and nursyahirah .

akak yang join dorang buat keje sampingan ni .

ni lah geng koop aku yang suke buat keje sampingan yang tak berfaedah .

mangse nye , aku !! =.="
so , lain kali , nak dapat duet tu , tengok betul - betul .
untuk keselamatan ~
hehehe

No comments: