Sunday, 24 April 2011

pensil dan pen

ape beze nye ?
soalan yang agak aneh .

banyak bezenye .
- pensil
* pensil boleh patah
* lenguh tangan asyik kene tekan je kepale nye kalau ubat nye abis

- pen
* untuk di campak kalau abis dakwat
* tak bole di refill ( yeke ? )

tu je la yang aku tau .
banyak la tu .
lebih dari 1 kan .

sebenanye , aku bukan nak senarai kan perbezaan yang kat atas tu .
aku cume nak bagi tau je .
setiap kali nak buat karangan , aku mesti gune pensil .
nak tau kenape ?
sebab , pensil tu bole bagi aku idea secare tibe - tibe .
aku pon tak faham , macam mane bole jadi macam tu .

kalau aku pegang pen , mesti tak bergerak tangan aku ni .
otak aku kosong !
yang ade cume habuk je .

pelik kan ? -.-"

4 comments:

nelly said...

i like pensil ..

awanis said...

yeah! me too :)

murni said...

aneh aneh larh kaw..
pensil aku hilang sudah..

awanis said...

beli la baru~