Thursday 14 April 2011

kenangan lalu ~

mase aku jawab exam sejarah tadi , tetibe aku terpikir .
kalau la bole undur kan mase , mesti best kan .

kalau bole undur kan betol - betol , aku nak pegi zaman aku mase sekolah rendah .
teringin sangat !
ade macam - macam bende gile yang jadi .
kenangan yang paling aku ingat , kat sekolah kebangsaan (sekolah pagi) .
banyak kenangan manis ;
kenangan pahit tu , tak ade kot .
ala , kalau ade pon , aku tak ingat . lupe ingatan kejap  -.-"

mase darjah 1 sampai darjah 4 , aku naik bas abang mei . sampai sekarang aku panggil bas abang mei .
darjah 5 sampai darjah 6 , aku naik basikal .
tu tak pelik .
yang pelik nye , setiap kali aku naik basikal nak pegi sekolah , mesti terlanggar hujung lori yang ade kat taman aku ni .
lori tu tak bergerak pon , tapi aku bole terlanggar pulak .
hahaha ! tak paham aku .

kenangan kat sekolah agame (sekolah petang) pulak .
mm . jap2 . nak ingat balik .

ha ! mase aku kecik , aku ade ramai kawan tapi yang duduk 1 taman dengan aku ni , sikit je .
tu pon lelaki n sorang pempuan .
aku pegi sekolah dengan jiran aku , name dia , anis fakhri
aku panggil dia abangah sebab aku da anggap dia macam abang aku .
then , kiteorang pon pegi la rumah kawan aku yang 3 orang lagi .
lepas semua dah siap , kiteorang pon pegi la same - same .
dah jadi macam kanak - kanak rebina pulak . hahaha . mase tu , tak tau malu , tapi sekarang da tau .
time balik pulak , solo - solo je .
sempat la jugak aku shopping jajan kat tepi - tepi jalan tu .
ok la , sampai situ je kenangan aku mase aku tak matang .
babai  : )

btw , exam tadi susa gile ! tapi bende yang bes nye , 1 kelas aku berbincang . da tak cover - cover . almaklumla , cikgu yang jage kelas aku tu sporting sangat . so , bile da ade peluang tu , amek je la kan . hahaha