Saturday 9 April 2011

rezeki jangan di tolak : D

ari ni aku pegi sekolah sebab ade kelas tambahan .

sampai je aku dekat parking moto , sebelah sekolah , aku nampak noor syahirah .
then , siti murniwati pon sampai .
lebih kurang 15 minit kiteorang tunggu nurfatihah ayob tapi tak muncul - muncul jugak .
tibe - tibe aku dapat mesej dari dia , ' 10.30 ' . huh ! lambat bebeno dia datang sekolah .

pastu , kiteorang masok la dalam kelas .
then , cikgu latifah , cikgu bm aku yang paling best , masok dalam kelas .
tapi ape yang aku nampak , kek dekat tangan dia .
wah !! rezeki pagi ni , dapat makan kek percume . rugi nurfatihah ayob .

abis je makan , kiteorang buat la keje yang cikgu bagi .
dah penat belajar , mase rehat pon datang . sebenarnye , belajar tu tak de la penat sangat . penat menguyah je .

lepas rehat pulak , budak - budak sains ade program kat dewan .
memule bes la , tapi lame - lame , sakit pinggang ! huhuhu .
tapi tak ape , dapat gule - gule percume , buat stok dekat rumah .
air pon dapat jugak . air rebina . baru ade klas . hahaha
macam mane la aku tak gemok , asyik makan je .

bile dah abis belajar , aku pon balik .
sampai rumah je , teros tido . ngantuk + pening sebab seseme . huhuhu

minggu depan MIBF ( modul item berfokus ) . arap - arap bole jawab . amin ~

No comments: