Sunday 10 April 2011

exam !

buku + buku + buku = pening ~

satu ari ni aku menghadap buku saje .
kalau buku komik tak pe lah jugak .
ni buku bahase melayu .

huh ! mengantuk gile !
otak aku tak dapat nak terime subjek tu .
kenape ?
aku pon tak tahu . ape kate korang tanye otak aku ni . hahaha

aku bace buku nota aku tahun lepas tapi satu habok pon tak masuk !
adoi ! -.-"
macam mane nak jawab exam esok ni ?

tembak ?
hahaha ! kalau kene tak pe lah jugak .
kalau satu bende pon tak kene , tak ade gune nye aku tembak - menembak ni .
buat penat aku je .

so , walau ape pon , aku kene bace jugak buku tu .
atles , aku tau la jugak dari tak tahu pape . kan ?

ok lah ! aku nak sambung memeningkan kepale aku ni .
babai : )

- cikgu latipah cakap , ' sape - sape yang dapat markah bawah 70% , kene rotan ' . huhuhu . siap sedia je la tapak tangan aku ni .  >.<

No comments: