Wednesday, 27 April 2011

nak piza ~

tetibe je perot aku ni terase nak makan piza .
aku tak tau la kenape .
aiseh !
mengidam pulak ~
eh2 ! jangan pikir bukan - bukan ok !

ok2 .
berbalik dekat piza tadi .
huhu ~
serius aku nak makan piza !

mase mama masuk rumah je lepas paking kerete , tetibe mama cakap ,
' mama beli piza '
huh !
serius ke ?

pergh !
dalam ati aku , dah seronnok !
tak sangke mama bole bace pikiran aku dari jauh .
macam ade wireless pulak .
hahaha !

then , aku la orang pertame yang rebut piza tu dari tangan mama .
kalah adik - adik aku .
jadi macam budak kecik pulak kan .
takpe - takpe . bukan selalu .
hehehe .


piza nye dah ilang 2 potong . aku and adik aku dah amek dulu . hehe

walaupon bukan cap PIZZA HUT , tapi sedap ~
ni buat sendiri tau . 
heh ! batak pulak aku ni . -.-"
ok la .
sampai situ je cite piza aku tu .
kalau teringin , beli sendiri ea .
babai ~
: )

2 comments:

murni said...

waaahh.. sedap nye... nk ckit larh..

awanis said...

eh ! kan aku dah cakap beli sendiri .
hehehe