Saturday, 14 May 2011

wanis paling takut bila ..

ce teke - ce teke ~

hahaha .
takpe la .
biar wanis yang bagi tahu .
tak pasal - pasal ada jugak yang pitam sebab fikir apa benda nya .

wanis takut dekat Allah .
korang takut tak ?

sebenanya , ada satu lagi benda yang wanis takut .
kalau korang semua nak tahu ,
wanis paling takut bila mama and abah wanis panggil wanis dengan panggilan "awanis" .
kalau panggil "nurul" , takde la seram sangat sebab sweet je .
tapi , bila panggil "awanis" , nak gugur jantung wanis ni .







kenapa ?
sebab , selalu nya , kalau ada pape yang pelik , mesti guna panggilan "awanis" .
ergh !
tak suke - tak suke - tak suke .

setiap kali mama and abah panggil wanis dengan panggilan tu , wanis mesti bace doa banyak - banyak .
takut la nanti ada perkara yang pelik - pelik mama cakap dekat wanis .
nanti wanis pulak yang kecewe .
huhuhu ~

korang pulak , takut dekat apa ?
sharing is caring right :)

2 comments:

murni said...

eleh.. ngn fama pn nk takut..
wierd larh kamu ni..

awanis said...

haha .
nak wat cam ne ?
dah menyeramkan ~