Wednesday, 18 May 2011

macam - macam hal !

exam math kali ni , agar 'hancur' la jugak .
mana tidak nya .

baru soalan pertama  , hidung wanis buat hal .
adoi !
lemah betul la .
mase tu je , dah tak boleh nak cosentrate .
so , tawakal saja lah ~

then , mata wanis pulak .
huhuhu ~
macam package pulak kan .
lepas hidung , mata .
lepas mata , apa la pulak kan .

banyak pulak syaitan bergayut dekat mata wanis ni ~
so , wanis pun tidur la sekejap .
rehat kan mata .

bila dah bangun je , fikiran wanis pulak melayang entah ke mana .
huhuhu .

kesimpulannya , exam math tadi , wanis memang tak boleh jawab .
macam keputusannya pun , wanis tak tahu la .
harap - harap , ok la .
jangan la teruk sangat .
nanti kecewe ~

* kenapa dengan handset wanis ni ? buat hal pulak -.-"
ada sesiapa nak tolong dermakan handset dia dekat wanis tak ? *

2 comments:

murni said...

hebad larh kamu.. time exam math blh ciap tido!! snang sgt ye soalan nye..

awanis said...

serius susah !!
-.-"