Sunday, 15 May 2011

jadi trend ke ?

kalau korang nak tahu , ramai yang suka makan coklat .
kenapa ?
sebab coklat boleh hilang kan tension yang ada dalam kepala .
macam soalan essay yang wanis dapat minggu lepas .
'reduce stress' .
hahaha .
( teruk betul pengaruh soalan tu dekat wanis )

 semua orang suka coklat kat atas ni kan ?
wanis pun same ~
hehehe

korang perasan tak ?
kalau orang nak bagi hadiah tapi tak tahu nak bagi apa , mesti bagi coklat .
er ~
dah jadi trend ke ?

tapi , orang yang dapat coklat tu , mesti happy sangat kan .
sebab , coklat tu , mahal la jugak .
kalau yang kecik tu , murah la .

mane la puas makan coklat  yang kecik je .
tak sesuai dangan saiz perut kita .
kan ?
hahaha .

tapi , wanis nasihatkan , jangan la makan coklat selalu .
nanti dah jemu , kan tak best .

kalau orang yang suka makan coklat banyak - banyak tapi tak nak jemu dekat coklat tu ,
apa kata korang makan sayur banyak - banyak .
bila dah abis makan sayur tu , makan la coklat .
makanan seimbang ~
hahahaha .
( apa wanis merepek ni ?)

so , fikir - fikir kan lah dan selamat beramal .
babai ~

6 comments:

nelly said...

suka giloo kat coklat ~

awanis said...

same la kite :)

sri juju said...

haha , baru lepas mkn coklat :DD

awanis said...

hahaha..sedap kan..

murni said...

wanis : bila nk blnje coklat..?

awanis said...

kenape mintak aq?
mintak la piki..
ape la ko ni~