Saturday, 28 May 2011

nasib baik lah blogger lain tolong wanis :)

budak baru belajar , macam ni lah gaya nya .
batak sikit .

sekarang ni , wanis tengah belajar pasal blog .
huh !
nasib baik lah blogger lain ade buat tutorial.
kalau tidak , susah wanis .
dah lah wanis ni , tak tahu sangat pasal blog .

wanis ni , agak " lambat " sikit .
so , bila tengok blogger lain buat tutorial , boleh lah wanis rujuk - rujuk " sikit " .
 ( sikit? macam banyak je )


ape - ape pun , terima kasih lah dekat blogger lain yang sudi buat tutorial untuk blogger baru macam wanis ni .
tunjuk ajar anda , amat dihargai .
huhuhu ~

2 comments:

murni said...

fuyooo.. da maju larh blog dye..

awanis said...

sikit la..
ade bende ag yg kene buat..