Wednesday, 18 May 2011

hadiah daripada 'kekasih hati' :)

mesti korang pernah dapat kan .
er ~
sebelum tu , wanis nak bagi tahu ,
setian tahun , 'kekasih hati' wanis ni lah yang akan bagi hadiah dekat wanis sempena birthday wanis walaupun lambat .
( wanis pun bagi hadiah dekat dia lambat . -.-" )

wanis bagi korang tengok pembalut dia dulu ea .
sabo - sabo .
jangan gelojoh .

tulisan tu memang ada tapi tak nampak .
so , wanis tulis yang baru .
hehehe .

ha ! ni lah hadiah nye ~
jeng - jeng - jeng !

 comel kan ~
macam 'kekasih hati' wanis .

ni pandangan dari atas .

ha ! korang mesti tertanya - tanya siapa 'kekasih hati' wanis tu kan .
for your information , 'kekasih hati' wanis ni , bukan pakwe wanis ok .
but my bestfriend !

nama dia nurul fazira .
sedap kan nama dia .
orangnya pun comel je .
baik pulak tu .

dia ni lah yang sentiasa ingat birthday wanis ,
and , dia juga lah yang bagi wanis hadiah setiap tahun .
( walaupun wanis dah 'matang' , dia bagi hadiah jugak )

fazira : terima kasih sebab bagi hadiah ni . sayang ko ! muuaah !!!
hehehehe ~

2 comments:

murni said...

hoi.. bengkok ek? haxhaxhax XD
guraw

awanis said...

hahaha..
betul la..
kekasih aq tu ~