Saturday, 23 July 2011

proses belajar macam tengok drama bersiri

tak percaye ?
cube korang tengok satu drama tu , tapi korang tengok episod yang tengah - tengah .
confirm korang tak paham jalan ceritanya kan .
lain lah kalau ade orang yang dah cerita kan dekat korang .
yang tu , tak boleh lah .
= ="

macam belajar jugak .
kita tak boleh belajar tengah - tengah .
kena belajar dari mula .
kena lah slow - slow .
baru lah boleh paham .
betol tak ?

bak kata wanis ,
tengok tv , tengok jugak .
tapi belajar , jangan lupe pulak .
* ape wanis merepek ni ?

ok - ok . biarkan - biarkan .
hahaha ;p
babai ~

6 comments:

natasha said...

hi ! nice blog . jln2 kat sni ok !

awanis said...

thankz :)

sri juju said...

btol2 , kalau bljr pon , mane boleh tgh2 , hahaha ! plik ler gituu .

awanis said...

ha! tau xpe~
hahaha :D

murni said...

like your last paragraph!!! :D

awanis said...

wah! bagos3~
boleh masok dalam karangan ni..
hehehe