Thursday, 28 July 2011

godaan dari si dia :')

dia ni , suka sangat buat iman wanis lemah .
rasa nak menangis pun ade jugak .

susah tau wanis nak dapatkan dia ni .
dah lah selalu sangat jual mahal .
ape lah !
= = "

sebab dia ni jugak lah abah tak nak layan wanis sebab suka mintak yang bukan - bukan .
hehehe

nak tau sape si dia tu ?
jeng - jeng - jeng



wanis mintak dekat abah ,
tapi ade pulak syarat nye .
susah nak dapat pulak tu !
adoi ~

syarat nye , 8A SPM .
hohoho :)

susah oo .
nampak gaye nye , kena lah wanis bersengkang mata malam - malam .

tapi kalau tak dapat jugak .
hmm .
kena beli sendiri lah nampak gaye nye :'(

* abah ! nak laptop tu >.<"

2 comments:

murni said...

dalam mimpi larh.. haha :D

awanis said...

mau menangis aq dapat dalam mimpi je..
ish!