Sunday, 24 July 2011

kakak and adik tak boleh di pisahkan ~

sebenarnya , ni pasal adik wanis lah .
nama dia nur balqis .
huh !
punya lah penat wanis pujuk dia suruh duduk dengan kawan - kawan dia untuk pertandingan warna .
tapi dia degil .

cikgu yang jaga budak - budak kat situ dah pelik tengok wanis dokong adik wanis .
mane tidak nya , semua budak dekat situ ok je .
adik wanis je yang terkebih ngade - ngade .
sampai lah cikgu dekat situ cakap dekat cikgu yang lain .

cikgu 1 : nape tu ?
cikgu 2 : adik dengan kakak tak boleh dipisahkan .
wanis : ^.^"

hahaha .
tibe - tibe orang dalam dewan cakap , " selagi ada ibu bapa yang jaga anak - anak dekat luar , pertandingan mewarna tidak akan di jalankan "
er ~
what ?!
adik wanis ni tak nak nak tinggal sorang - sorang ni , macam mane ?

then , ade sorang cikgu pujuk dia .
so , terpaksa lah dia tinggal sorang - sorang dekat situ .
nak menangis dia dekat situ .
* wanis pun same . hehehe

lepas habis je pertandingan tu , dia dah ok .
dia cakap , " kakak , jom balik "
er ~
" jom ! "

hahaha :D
acaranya belum habis , wanis dah balik .
* adik wanis yang ajak ok !

sampai situ je lah ye .
bye ~

4 comments:

murni said...

hahaha :D

awanis said...

hohoho :)

nelly said...

adik manja er ~
:)

awanis said...

manje + ngade2 pon ade jugak..
hehehe :)