Sunday, 17 July 2011

dugaan dari Allah :)


ade banyak bende yang terjadi dekat wanis hari ni .
maybe , semua ni dugaan dari-Nya .

tapi ada satu dugaan dari-Nya yang boleh buat air mata wanis keluar entah kali yang ke berapa .
* air mata nya nyaris - nyaris keluar ok . 
buat pertama kali wanis nyaris - nyaris menangis sebab tak dapat buat keje sekolah .
mane tidak nye ,
buku wanis hilang !
nak buat dekat mane ?
adoi ~

cikgu , mane buku saya ?
cikgu simpan ke ?
cikgu bakar ke ?
cikgu buang ke ?
pulangkan lah balik ~
huhuhu .

wanis rase macam nak tanya je semua soalan tu dekat cikgu tapi takotlah pulak .
tak pasal - pasal , cikgu tu baham wanis .
huh ~
tak sanggop wanis .

er -
karangan tak siap lagi ni .
disebabkan buku dah hilang , dah takde moOd nak buat keje .
=.="

kalau tak buat karangan tu , markah MIBF2 kene potong pulak .
huhuhu ~

2 comments:

SWEETSYAZA said...

tabah menghadapi Nya :)

awanis said...

baik lah :)