Thursday 17 March 2011

majlis i & u


haha . macam ni la kad papan yang terpampang kat depan pintu masok tempat kiteorang makan .
aku n afiqah urus bahagian hadiah dan sijil . syahirah bahagian brosur . hasmah pulak bahagian game . tapi sebab kami mengamal kan ape yang wonderpet cakap  , 'apa yang penting ? kerjasama !' . kami buat lah keje tu same - same .
azan zohor pun berkumandang ~
kami pergi solat . abis je solat , kami serang tandas .
besar sungguh !! tapi , surau kecik saje . sempit !



bile dah siap je , kami dapat tugasan baru , sambut pn . hasnah *pengetue .



dalam setengah jam kami terpacak kat depan pintu tu . huh ! penat !
bile dye sampai je , kami pun senyum la . * senyum tak iklas . hahaha !
then , muhd firdaus johar yang hantar dye dekat crown hall , sebab dye suroh kami tunggu lagi sorang cikgu yang paling penting . *pn hasnah tak penting sangat . dye yang cakap ok . kami dengar je .
so, kami tunggu la lagi dalam 5 minit . cikgu tu pon sampai .
lepas tu , kami pergi ke tempat asal .
then , bermula lah akitiviti kami .
mase makan , aku lah yang makan paling banyak . hahaha !
tak pena aku makan banyak macam tu . makanan free la kate kan . hahaha


bile da penat aku memenuhkan perot yang kosong , game pun bermula .
game nye bes tapi budak - budak kat citu tak best . tak sporting !!
then , majlis penyampaian hadiah pun mule . kami dapat hadiah jugak . hahaha !



dah siap semue nye, kami pun balik ke rumah naik kereta cikgu alice .
sampai rumah pukol 6.50 .
bile aku nampak katil je, aku teros baring . penat !!

malam ni tusyen pulak . cikgu maziah , malam ni tak tusyen bole kan , penat + demam .

No comments: