Saturday 12 March 2011

hang out ..

ari ni pergi Jusco , huh! penat !
aku bawak moto , macam nak race je . selit - menyelit . ni semue sebab nak folo orang . almaklomla , aku tak tau jalan . nanti sesat , susah pulak .
sampai sane je , terus cari nurfatihah mohd ayob and her dateblind . risau doe , anak orang yang dipakse date dengan orang lain
dah jumpe dye , terus serang toilet . tempat wajib tu.
plan yang noor syahirah and nurfatihah mohd ayob rancang tak menjadi . terkantoi ! hahaha !
then pegi beli tiket wayang , cerite rango .
tibe - tibe KAMI lapar . so, pegi la makan . aku share makanan dengan nurfatihah mohd ayob . nak jimat la katekan . : p
dah habis makan, mase wayang pun tibe ~
masuk dalam pangung tu je , terus gelap . buta seketike bersame kawan - kawan .
bile dah start je , kami ambik tempat yang sepatut nye .
semue duduk tempat asing - asing .
mule - mule cerite tu seronok , klakar tapi lame - lame bosan . ngantuk !
bile dah habis , aku pegi makan , lapar !
then , aku pergi hospital , niat nye nak jage nenek aku , tapi tak jadi pulak . makcik aku yang tersangat baik hati nak jage . so , aku mengalah la . orang tue , kite kene hormat , kan ?
nak balik tu, ade pulak pak gate kat situ gatal . nak try aku . CHOI !! not my taste lah !
bile dah balik , ternampak lah katil aku yang agak bersepah . miss my bed ~

* gambar tak boleh di download , ade masalah teknikal sikit

No comments: