Monday, 21 November 2011

MALAYSIA MENANG!!

er ~
okei2 .
walaupun agak lambat wanis nak tulis entry pasal MALAYSIA MENANG ,
tapi wanis nak tulis jugak >.<"

hahaha :D
bangga gila bile malaysia menang!
tak tahu nak cakap ape .
hanya Allah je yang tahu .

masa endon dah masuk kan satu gol ,
kecewa pulak .
tapi malaysia tak berdiam diri ,
dia sumbat jugak satu gol .
wanis ape lagi , GOLL!!!
hahaha :D

dah lah tengok tv sorang - sorang .
macam orang tak betul pun ade jugak .
* heh ~ suke hati lah . negara sendiri tu ;p

tapi , bila penalti je , hati dah tak boleh duduk diam .
rase macam nak tercabot =.="
bila badrol masukkan gol kemenangan untuk malaysia ,
hahaha :D

MENANG WEYH!!

ok lah, sampai situ saje .
nanti terlebih excited , susah pulak .

( by the way , walaupun izzaq faris ramlan tak main , dia tetap best! )
hahaha :D
jangan jeles ;p

3 comments:

murni said...

haha.. ta heran izzaq faris ramlan ta maen.. yg penting khairul fahmi che mat hebad!! :D

murni said...
This comment has been removed by the author.
awanis said...

eh! aku heran lah ;p