Sunday, 16 October 2011

macam orang asing ~

sejak perpustakaan shah alam dah di pindahkan dekat tempat lain ,
wanis dah tak pergi dekat situ lagi .
tapi , tadi , buat pertama kali nya, wanis pergi perpustakaan baru .

huh ~
luas gile tempat nye .
ade 4 tingkat .
banyak game yang best .
tapi , wanis rase macam orang asing dekat situ .
almaklomlah , tak biase kan .

lagipun , tempat tu macam untuk tempat orang kaye sebab mewah sangat .
adeh ~
tak best nye lah .
lagi best tempat yang lame walaupun tak berapa nak besar .

tapi , ape - ape pon , tempat nye lebih selesa .
lebih sejuk .
lebih luas .
lebih segala - galanya lah .


hahaha :D
kalau nak tahu lebih lanjut , sila pergi perpustakaan tersebut sendiri ya .
buboi ~

2 comments:

nelly said...

4 tingkat ? fuyooo !!!!
hebat tu !
macam best je . kalau nelly yang pergi , merayau2 untuk kali pertama itu yang utama ! hahaha

awanis said...

hahaha :D merayau tu wajib..
tu namenye, sesi suai kenal tempat..