Friday, 12 August 2011

suai kenal bersama pengetua

huh !
terkejot wanis bile ustazah cakap budak kelas 5sains3 kena pegi bilik mesyuarat jumpa pengetua .
mane tidak nye .
tibe - tibe je kene panggil .

tambah - tambah lagi , bile budak kelas 5sains4 keluar dari bilik tu ,
diaorang cakap kene rotan .
adoi ~
kecut jantung wanis ni .
wanis dah lame tak kene rotan ni  >.<

setelah lame tunggu dekat luar bilik mesyuarat tu , kiteorang pun masuk lah .
bile masuk je , tengok muke pn. hasnah ( pengetua ) macam nak marah je .
aish !
makin berdebarlah paru - paru wanis ni .

sejam kemudian ~
teeet ~

kiteorang pun keluar dengan muke yang bersalah .
salam semua cikgu yang ade dekat situ .
huhuhu ~

then , wanis tengok markah admath wanis .
er ~
sikit nye !
punye lah banyak wanis jawab , dapat tu je ?
huhuhu .

macam mane lah nak jawab spm ni .
=.="

2 comments:

murni said...

baek pnye sentuhan.. :D

awanis said...

betul tu! :)